Barnfondens blogg har bytt plats!


Bloggen har flyttat och finns numera på www.barnfonden.se/blogg

Här hittar du berättelser från resor gjorda mellan december 2008 och maj 2011, till fadderprojekt i bland annat Mali, Indien, Gambia och Mexiko.

Du kan läsa mer om Barnfondens arbete på vår hemsida www.barnfonden.se

onsdag 16 mars 2011

På väg till Mali

Hej, jag heter Ulrika Wedin och jag är programchef på Barnfonden. I morgon torsdag åker jag till Mali i Västafrika. Titta gärna på videon för att höra mer om vad jag ska göra där!


Ni får gärna ställa frågor i bloggens kommentarsfält så ska jag försöka svara på dessa under resans gång (med reservation för att det ibland är svårt med internetuppkopplingen).

Hälsningar

Ulrika

1 kommentar:

sofia sa...

ska bli spännande att följa! lycka till!!