Barnfondens blogg har bytt plats!


Bloggen har flyttat och finns numera på www.barnfonden.se/blogg

Här hittar du berättelser från resor gjorda mellan december 2008 och maj 2011, till fadderprojekt i bland annat Mali, Indien, Gambia och Mexiko.

Du kan läsa mer om Barnfondens arbete på vår hemsida www.barnfonden.se

tisdag 6 januari 2009

Uganda - here I come!

Kenya visade sig vara ett fantastiskt land som bjod pa bada mansklig varme och hopp. Jag har aldrig varit i ett sant fantastiskt valkomnande och oppet land forut, vart jag an kom blev bemott med leenden och fina ord. Det varmde. CCF Kenya ska ha ett stort tack som gjorde min Kenya-resa sa perfekt som den blev! Nu bar det som sagt av till Uganda och projektbesok aven dar. Josephine fran CCF Uganda har aven mailat mig mitt schema och det ser fullspackat ut med en massa intressanta aktiviteter och besok. Uganda ska aven vara ett valdigt gront och vackert land sa jag ser verkligen fram emot min resa dit! Inlagg kommer sa fort jag nar Kampala (Ugandas huvudstad) :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Ser fram emot berättelser från Uganda! Simma lugnt : )

Anonym sa...

Jag hoppas du har det fint i Uganda. Ett fantastiskt vackert land!

S sa...

hejhopp! Tack för ditt mejl! Jag är väl INTE nyfiken....????!!! Kan dock gissa mig till hemligheten.